Каталог

Повернення

Гарантія – можливий один із головних аспектів при здійсненні будь-якої покупки. Яким би авторитетним не був бренд товару, що завжди купується, завжди хочеться бути впевненим, що у разі поломки про вашу покупку подбають. Саме тому команда магазину «Кілогерц» приділяє особливу увагу цьому аспекту та надає повноцінне гарантійне обслуговування для кожного товару.

Скільки б не коштувала покупка в нашому магазині, ми з належною увагою та сервісом поставимося до клієнта. Ми працюємо з офіційними товарними знаками, які мають відповідні гарантійні зобов'язання, тому кожен продукт підлягає гарантійному обслуговуванню в сертифікованому фірмовому сервісному центрі.

При покупці споживач отримує на руки товарний чек і гарантійний талон. Якщо у покупця виникнуть якісь питання щодо товару, що купується – наші консультанти дадуть відповідь на них і дадуть всю необхідну інформацію.

Перед відправкою товару безпосередньо покупцю наші кур'єри перевіряють його на наявність дефектів упаковки і стежать, щоб посилка поїхала Вам у належному товарному вигляді, тому споживач отримує лише якісний товар. У разі можливих пошкоджень товару під час транспортування всі посилки обов'язково підлягають страховці*.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки.

*Ув. покупець! При отриманні посилки на складі служби перевізника, будь ласка, переконайтеся, що товар не пошкоджений під час перевезення, для цього у кожному відділенні обладнано спеціальне місце. У разі виявлення критичного дефекту не забирайте товар, а також обов'язково повідомте про ситуацію менеджерам нашого магазину. Такі дії дозволять Вам отримати новий товар максимально швидко, а нам – вимагати за пошкоджену страховку.

Порядок обміну/повернення товару:

Покупець протягом 14 днів може звернутися в магазин і замінити товар, що не влаштував його, на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе лише за гарантією. Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право:

купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості)
обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продаж
повернути виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції

Як обміняти/повернути товар:
Повернути товар або обміняти його на інший товар, можна за умови, що товар не був в експлуатації та повернутий у непошкодженому та не забрудненому вигляді та у непошкодженому заводському впакуванні. У заміні товару буде відмовлено, якщо:
з моменту покупки пройшло більше 14 днів
продукція, що повертається, не є новою
під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування
комплектації товару, що повертається, є неповною
відсутня заводська упаковка або упаковка пошкоджена
відсутній документ, що підтверджує факт покупки

Як повернути гроші за товар:
звернутися до продавця та написати заяву (у довільній формі) на повернення грошей
узгодити спосіб отримання грошей (готівкою у нашому магазині, переказ на банківську картку)
повернути придбаний товар у цілій упаковці та з повною комплектацією, зазначеною у технічній документації (техпаспорті)
надати квитанцію про купівлю, товарний чи касовий чек


Увага!
Усі ціни в магазині вказані на умовах самовивезення. Усі витрати з пересилання товарів, пересилання повернень, відправлення грошових платежів здійснюються додатково за рахунок покупця. При замовленні товару покупець автоматично погоджується з умовами повернення товару.