Акустические системы в автомобиль
Каталог

Акустичні системи в автомобілі

12.09.2016

Акустичні системи в автомобіль.

У наш час, коли у кожного третього є автомобіль, і час перебування в автомобілі становить близько кількох годин на день, нашому слуху потрібно тільки якісне. звучання, що лунає з колонок. Чи не правда що коли погано ловить радіо, чи не якісно записаний диск, і навіть низька якість треків, що відтворюються у форматі mp3, дратує водія та його пасажирів. Перебування в салоні стає не виносним, а якщо вимкнути звук, тоді ми чутимемо звуки влучення коліс у всі різні ями, і цей фактор теж не приємний.

Що ж робити? Відповідь не за повільний! Звичайно, встановити в автомобіль нормальну акустичну систему.Що таке акустична система в автомобілі? Це правильно підібраний набір звукового обладнання напрямків на досягнення максимально високих звукових показників і задоволення автомобіліста. всього цього обладнання, я маю на увазі - шумо, - вібро ізоляції автомобіля (хоч би частково). Чому шумоізоляція автомобіля є одним із ключових факторів у правильній установці автозвуку? По тому, що коли в салон потрапляє безліч звуків з-за, людських слух не може, зосередиться, тільки на звуку, що виходить з динаміків, з цього він розпорошується, і стає не чітким, а не чітке звучання можна приписати майстру який встановлював акустичну систему.Тому, ми наполегливо при встановленні акустики, рекомендуємо обезшумити хоча б ключові місця, такі як: передні двері, задні двері і як мінімум багажник!

Далі будемо рухатися до підбору акустики, це найважчий вибір, оскільки на ринку України такий величезний вибір, що можна зламати голову. Є кілька порад як правильно вибрати акустику в правильну акустичну систему: Перший - це звернеться до фахівців, майстрів з встановлення автозвуку і поставити чітке завдання як повинна звучати система, з яких компонентів вона повинна складатися і багато іншого. Другий метод: це самому вивчити суть питання та підібрати собі потрібну акустику за рекомендаціями людей в інтернеті, які вже встановлювали собі дане обладнання, процес звичайно ризикованіший.Так як у всіх різні бажання і вимоги до системи, а ще на це піде сила-силенна часу і нервів, тому що акустичні системи - наука не легка, і один неправильно підібраний компонент зіпсує звучання всієї системи!

А і запам'ятайте, дешева акустика - дешеві емоції, так як динаміки одне з найважливіших важелів у налаштуванні всієї системи. Яку ж вибрати акустику? На фронт ми рекомендуємо ставити тільки 2-х компонентну або 3-х компонентну системи, тому що фронт це основне джерело звуку в автомобілі, при правильному налаштуванні системи, водій рідко чує, як грають задні колонки в автомобілі. Звичайно, 3-х компонентна система є найдорожчою з усіх, оскільки вона створена для максимального промальовування звуку, яка виходить із 3-х компонентів з кожного боку.Найпопулярнішою акустикою є 2-х компонентні акустичні системи в автомобіль, так як вони знаходяться в середньому діапазоні цін, і служать універсальною системою відтворення звуку, що легко настроюється Коаксіальна акустика ставиться здебільшого в задні двері автомобіля, і служить як підзвучка системи налаштованої для водія, або створена для звукових задоволень задніх пасажирів. Коаксіальна акустика буває круглої форми та овальної (так звані овали), чим вони відрізняються? Звичайна коаксіальна акустика круглої форми служить для заміни штатних динаміків без переробок і є універсальною акустикою, яку можна підключити до будь-якого джерела звуку. А овальні динаміки (овали) найчастіше встановлюються в задню полицю автомобіля, і покликані для розкриття більшого потенціалу акустичної системи та насичення її низькими частотами. Тобто, в деяких варіантах можуть замінювати сабвуфер.Рекомендовано встановлювати в підготовлені місця, які проклеєні віброізоляцією і з кільцями проставки або подіумами Так як овали мають підвищену потужність, і потрібна їм добре закріплена основа, для правильної роботи.

Наступною ланкою акустичної системи в автомобілі є автомобільний підсилювач. Це другий важливий елемент у правильному налаштуванні акустичної системи. Вибір підсилювачів на даний день вражає. Виробники так витончуються в дизайнах і характеристиках автомобільних підсилювачів, що звичайній людині, яка не стикалася з ними, буде важко зробити правильний вибір. Підсилювачі бувають як одноканальними, так і восьмиканальними для побудови найскладніших акустичних систем в автомобілі.Тому підсилювач потрібно підбирати вже в той момент як ви визначилися з акустикою! Підбирається він за такою схемою: потрібно щоб номінал потужності динаміків приблизно збігався з потужністю підсилювача, що видається, тоді це буде відповідний підсилювач під вашу акустику.

В акустичній системі не можна забувати про головний пристрій, а саме автомагнітолу! Головним пристроєм може бути: штатна магнітола, автомагнітола розміром 1Din, автомагнітола розміром 2Din.Автомагнітолу ви підбираєте на свій смак і функції, які ви будете вимагати від неї, але найголовніше зверніть увагу, що для побудови правильної акустичної системи, вам знадобиться достатня кількість лінійних виходів! Вони відповідальні за підключення до магнітоли всіх компонентів системи, цінуються магнітоли з трьома парами лінійних виходів. 

Тепер приділимо увагу сабвуферу, він відіграє роль джерела низьких частот в автомобілі, без нього акустична система автомобіля, на що не здатна і звучатиме не повноцінно. Тому не забувайте про такий важливий елемент як сабвуфер в автомобіль. Адже він змусить ваші органи здригатися в унісон із заводними треками. Сабвуфери бувають: корпусні, без корпусні. Корпусні діляться на: корпус у стилі закритий ящик, корпус у стилі фазоінвертор, це з отвором у корпусі. Без корпусні можуть бути просто динаміками, які продаються окремо і можуть бути сабвуферами в стилі Free Air, це сабвуферні головки, які грають у повітря і працюють без корпусів, а просто закріплюються в жорстку поверхню і все. Так само сабвуфери в корпусі можуть бути активними та пасивними, що це означає? Пасивний сабвуфер це сам динамік, вбудований у корпус і готовий до підключення до зовнішнього підсилювача. Активний сабвуфер – це поєднання сабвуферної головки та підсилювача, вбудованих вже в корпус сабвуфера. Активні сабвуфери менше цінуються в автозвуку, оскільки вбудований підсилювач, йде дуже бюджетний, щоб зменшити вартість такого комплексу.

Ще такий аспект як проводка та інші кабелі. Проведення продається окремо від усіх компонентів системи, і його підібрати, так само потрібні мінімальні знання. Рекомендовано щоб дроти, які ви купуватимете в автомобіль, були мідними. Так як мідний кабель є найкращим кабелем за провідністю та терміном служби. Так само проводити силову проводку та міжблочну не рекомендується разом по одній лінії, тому що при роботі силові поля можуть заважати одне одному, правильно працювати, ловити наведення та різні шуми. Так що це кабелю потрібно проводити з різних боків автомобіля.

Нагадаємо, що розчарування від низької якості триває довше, ніж низька ціна. Якщо у вас виникли запитання, ви можете проконсультуватися з нашими фахівцями за тел. 063-384-10-10, купити акустику, купити сабвуфер, купити підсилювач звуку, купити автомагнітолу, купити проводку та оформити замовлення в нашому інтеренет – магазині автозвуку “ Кілогерц “   

← Расширение мультимедийных возможностей в автомобиле Сабвуфер Free Air в машину →

Коментарі

Коментарів поки що немає

Написати коментар



captcha