Торгова марка Phantom розробляє для ринку СНД з 1991- го року автомобільні аксесуари, обладнання та електроніку для вантажних та легкових авто. Наприклад, широко відомі під даною маркою:
- сигналізації та охоронні системи;
- відеореєстратори;
- автомагнітоли та головні системи (автомобільні комп'ютери);
p>- CD/DVD чейнджери
- модулі Bluetooth, hands-free;
- GPS-навігатори і т. д.
/> Чому в дорогому автомобілі погано грає штатна музика?
Виробники автомобільної електроніки, зокрема автоконцерни, ведуть дивну війну. Вони створюють головні пристрої для магнітол з нестандартними роз'ємами, таким чином їх просто неможливо замінити на інші.Виробники йдуть на будь-які хитрощі, щоб було складно замінити головний пристрій, або, щоб помучавшись, власник відмовився від цієї витівки. Спеціалізовані компанії виготовляють все нові роз'єми та кріплення. Начебто, час ¦виробники домовилися, навіть ієрархи DIN дали згоду на стандартизацію головних пристроїв в авто. Один DIN став замалий? Візьміть два. Створюються різні формати головних пристроїв (в ім'я екрану), їм надається безліч химерних форм, під гаслами «сучасний дизайн у маси» і «красиво — значить якісно і модно» йде справжнісінький саботаж проти покращень автомобільної музики.
Як відомо, у війні перемагає не той, хто має зброю більше, а той, хто краще пристосувався до умов бою. І торгова марка «Phantom» привнесла на фронт автозвуку саме універсальні аудіосистеми, подібні до високомобільних військових бригад, вони впроваджуються саме у Ваш автомобіль.Причому так, що навіть лейб виробника автомузики не буде У Вас «Мерседес»? Отже, буде так, ніби це його рідна аудіосистема. Інша справа — відповідь на запитання, навіщо власне замінюється аудіосистема зі стандартною на нестандартну? Адже стандартна аудіосистема авто, не лазячи за словом у кишеню, це продана Вам за найбезглуздішу ціну трохи відстала від життя техніка, що відстала від передової на 5-7 років. Аудіосистеми Phantom розробляються фахівцями відповідно до сучасних вимог та тенденцій — якісний звук, потужні баси, широкосмугові динаміки, швидкий вибір аудіо композицій, керування голосом; об'єднання функцій комп'ютера, телефону та відеоспостереження.
Відрізняються ці аудіосистеми від інших способів взаємодії з водієм та пасажирами.
Системи контролю тиску в шинах попереджають водія про небезпечну зміну тиску. Сучасні електронні системи контролю тиску вимірюють його в режимі реального часу на кожному колесі автомобіля та передають текстову інформацію на автомобільний комп'ютер, а також включають звуковий або голосовий сигнал «Увага! Тиск у шинах критично знижено/перевищено». Зазвичай, у нових автомобілях ця система йде як опція, але її можна купити окремо. Система контролю тиску в шинах є обов'язковою у низці країн Європи, США та деяких країнах Азії.
Системи вимірювання тиску бувають двох типів: прямого чи непрямого виміру. Система прямого вимірювання тиску в шинах точніша, але складніша за конструкцією. У ній використовуються окремі датчики кожне колесо, які встановлюються замість стандартного вентиля. Вбудовані акумулятори підтримують працездатність датчиків тиску протягом 7-10 років.
Простішою за конструкцією є система непрямого вимірювання тиску в шинах, яка є програмою для системи ABS-гальм автомобіля. Принцип роботи системи непрямого виміру полягає в тому, що спущене колесо має менший радіус, і, відповідно, минає відстань за один оборот, ніж справне колесо.
У розширеній версії системи контролю тиску виводиться текстова, графічна та звукова інформація про тиск у шинах. За наявності автомобільного комп'ютера вся інформація відображається на його дисплеї. Це дозволяє візуально уявити, в якій шині є неполадка тиску, щоб вчасно зменшити швидкість пересування або зупинки.
Інтернет-магазин автомобільного звуку і мультимедіа: аудіосистеми, магнітоли, акустика, автомобільна електроніка. Широкий вибір продукції. Доставка по Україні без передплати.