06.06.2013
Кожен автовиробник прагнутиме, щоб його «дітище» було гарним, аеродинамічним, містким і мав доступну для споживача ціну. Іноді виходить так, що оглядовість автомобіля через це страждає. Водієві буває складно оцінити відстань до перешкоди як ззаду, так і спереду. Для того щоб допомогти водієві при паркуванні, а також уникнути витрат на відновлення пораненого бампера, був придуманий парктронік. Парктронік є сигнальним пристроєм, який попереджає водія індикацією відстані і звуковим сигналом про наближення до перешкоди. Пристрій працює за принципом ехолокації, таким чином, як орієнтуються і пересуваються кажани в непроглядній темряві. Якими бувають парктроніки і як підібрати відповідний? Самі вивчити питання ви можете переглянувши парктроніки у нашому каталозі, а ми спробуємо допомогти Вам у цьому питанні.
Парктроніки відрізняються один від одного місцем установки Існують задні паркувальні радари, передні або суміщені.
Задній парктронік - найбільш популярний варіант. Він в основному має чотири датчики і встановлюється в задній бампер. Задній паркувальний радар живиться від ліхтарів заднього ходу. Під час руху на задній передачі він активується. Парктронік може бути обладнаний дисплеєм з індикацією відстані або просто мати звукову індикацію.
На фото представлений дисплей заднього парктроніка, який кріпиться на приладову панель.
Можна розрізнити на зображенні індикацію відстані (в метрах). Діаграми ліворуч і праворуч показують, де саме перешкода. На даній фотографії перешкода - центром, на відстані 0.3м. У корпус дисплея вмонтовано звуковий випромінювач-піщалка.
Дисплеї встановлюються не тільки на панель приладів, але й на задню частину даху для того, щоб водій через дзеркало заднього виду міг його бачити На подібних дисплеях символи відображені навпаки, тому через дзеркало читаються як завжди.
Далі на фото бачимо стельовий дисплей. Він зручний для водіїв, які звикли орієнтуватися по дзеркалах під час руху назад. Існують також задні паркувальні радари. Вони поєднані з камерою заднього виду або мають для неї вхід. Дані парктроніки інформують про відстань із камери заднього виду прямо на картинці.
Далі на фото - зображення на моніторі мультимедійного центру Kenwood із парктроніка Spal EASY 500. Видно, що відстань до перешкоди становить 2,1 м і перешкода з лівого боку. Також бачимо, як воно розташоване. Відстань, і справді, становить 60 сантиметрів.Залізний ящик стоїть таким чином, що ні в
1. Як увімкнути парктронік? Якщо він працюватиме постійно, то можуть виникати помилкові спрацьовування при розгойдуванні передньої частини машини під час їзди. Тому радар потрібно включати лише за паркування. Якщо Вам не важко увімкнути та вимикати парктронік щоразу вручну кнопкою, то цілком можливо встановити задній парктронік вперед.
2.Не варто забувати, що довжини проводів задніх паркувальних радарів не вистачає при встановленні в передній бампер. І так як електронний блок не призначений на установку під капотом, дроти потрібно буде завести в салон. У заднього парктроніка радіус спрацьовування – приблизно 1.2-2.0 м. Така відстань не обов'язкова для орієнтації спереду. Цілком і вистачає метра.
Для установки на передній бампер існують передні парктроніки.
Наприклад, Spal Easy 400 PS 4. Цей парктронік має вхід для підключення до датчика швидкості. Коли автомобіль розвиває швидкість, припустимо, більше 20км/год, то парктронік вимикається автоматично. Також у нього регулюється чутливість датчиків, тобто дальність спрацьовування можна виставити від 1.5 метрів до 60 сантиметрів.
І останнє - комплект заднього і переднього парктроніка. 8 датчиків та загальний електронний блок.У комплекті можуть бути два дисплеї або один загальний Якщо парктронік має 8 датчиків, то ставлять чотири датчики вперед і назад. Якщо датчиків 6, то назад встановлюється чотири, а вперед - два по кутах. Далі Ви бачите парктронік Spal Easy 1000 з вісьмома датчиками. Він має один дисплей, на якому відображається інформація як від задніх, так і від передніх датчиків. Задні датчики починають працювати при включенні задньої передачі, передні включаються після вимикання задньої передачі або кнопкою. Також можна вмикати передні датчики при включенні запалювання для постійної роботи. У цьому немає нічого дискомфортного, оскільки дальність дії обмежена 80 см.
Використовується як і інший принцип роботи. Розглянемо парктронік з 8 датчиками Tiger TG-P8. У ньому включаються передні датчики на 4 секунди, коли натискається гальма педаль. Якщо попереду немає перешкоди, дисплей не вмикається.
Якщо виявлено перешкоду в межах 80см, дисплей вмикається та попереджає про відстань.
Установка паркувального радара. Для встановлення парктроніка необхідно просвердлити отвори в бампері. Потім дроти слід протягнути від датчиків у салон і не порушить при цьому герметичність кузова. Також потрібно правильно приєднати парктронік, не порушивши функціонування електроустаткування автомобіля. Найчастіше паркувальний радар підключається до ліхтарів заднього ходу, але завжди читайте інструкцію! Не можна протягувати дроти та встановлювати електронний блок парктроніка поруч із електронними блоками машини. Це може призвести до перешкод, які порушують роботу електронних систем як парктроніка, так і Вашого автомобіля. Встановлення радара не складне, але якщо Ви сумніваєтеся у своїх силах, завжди краще віддати роботу в руки професіоналів.
Інтернет-магазин автомобільного звуку і мультимедіа: аудіосистеми, магнітоли, акустика, автомобільна електроніка. Широкий вибір продукції. Доставка по Україні без передплати.
Коментарі
Коментарів поки що немає