19.05.2014
У автомобілістів часто виникає питання: що означають літери «L, POP, VG-2,Х, К, Ка» в описі радарів-детекторів.
X, K і Ka – діапазони радіочастот, у яких функціонують міліцейські радари.
L (laser) – позначення виявлення лазерних радарів.
VG-2 - позначення системи обчислення радар-детекторів (детектори, відповідно, обладнані захистом від даного виявлення). це не діапазон). РОР для радар-детекора є режимом виявлення.
Тепер докладніше
Діапазон X (10.475 to 10.575 ghz) – є одним із найстаріших діапазонів радіочастот, які використовуються для контролю швидкості. Водії з багаторічним досвідом ймовірно пам'ятають масивні радари, що використовуються інспекторами дорожнього руху в СРСР, які нагадували своїм зовнішнім виглядом велику сіру трубу.Власне, ці пристрої в народі так і називалися: «труба» або фара. Якщо Ваш автомобіль обладнаний навіть найпримітивнішим детектором, ви встигнете вчасно знизити швидкість, тому що радари діапазону Х не відрізняються високою швидкістю роботи. зараз працює величезна кількість міліцейських радарів. Діапазон почав використовуватися з 1976 року.Вперше його застосували в Америці. І досі діапазон радіочастот К є дуже популярним у визначенні швидкості у всьому світі. Такі радари мають меншу вагу та розміри в порівнянні з радарами, що працюють в діапазоні Х. Крім того, вони відрізняються вищою швидкістю роботи. У цьому діапазоні функціонують радари «Іскра», «Візір», «Беркут».
Діапазон Ка (33.4 to 36.0 ghz) – є одним із нових діапазонів. Радари цього діапазону відрізняються гарною точністю. І для детекторів досить складно виявити діапазон Ка. Всі сучасні детектори визначають радари цього діапазону, але враховуючи швидкість роботи таких радарів, Вам навряд чи вдасться вчасно знизити швидкість, щоб залишитися не спійманими. Лазерний діапазон. Радари (лідери), які працюють у лазерному діапазоні – це найстрашніший жах для порушника правил. Такі радари оснащені камерами контролю швидкості. Наприклад - пристрій TruCam.Вимірювач швидкості виробляє промінь інфрачервоного спектру Промінь повертається назад, відбившись від автомобільних фар. Зважаючи на те, що процес відбувається зі швидкістю світла, знизити швидкість шансів практично немає. Якщо радар-детектор Вашого автомобіля дав сигнал про виявлення лазера, Ви вже спіймано. Але Вам може пощастити, якщо радар уловив сигнал, спрямований на інший автомобіль. Найбільш ефективним та надійним способом боротьби з лазерними радарами є шифтери. Це пристрої, які можуть обдурити вимірювач швидкості.
Режим POP. У цьому режимі радар випромінює хвилю зовсім нетривалий час – десятки мілісекунд. Цього цілком вистачає для того, щоб визначити швидкість, але фіксація статися не встигає, тому інспектору взагалі немає чим Вас викрити. Багато детекторів здатні визначити сигнал у режимі РОР, у деяких він включається автоматично.Працюючи в такому режимі, детектор краще вловлює перешкоди, тому рекомендується застосовувати його за містом
VG-2 – це режим захисту від визначення детектора Вашого автомобіля. У багатьох країнах США та Європи застосування таких радарів-детекторів не дозволяється. Тому правоохоронці мають виявники радар-детекторів (Radar Detector Detector-RDD). Вони визначають випромінювання, яке виробляється детектором, що працює в режимі VG-2. Сучасні радар-детектори обладнані захистом від виявлення приладів VG-2. Примітно, що ця система на сьогоднішній день майже не використовується. Зараз широко застосовуються системи RDD Spectre (Stalcar). Від цієї системи практично неможливо захиститись. Лише радар Beltronics STI Driver може «сховатися», цей пристрій невидимий на всі сто відсотків. сенсу.Але це зовсім не так. Не забувайте, що найбільша кількість радарів працюють у діапазонах К, Ка. Тобто, якщо Ваше авто обладнане якісним детектором, то Ви встигнете вчасно відреагувати, знизивши швидкість. Навіть найпримітивніший детектор типу Crunch 2110 здатний визначити більшість радарів діапазону К на такій відстані, щоб Ви встигли вчасно знизити швидкість.
Лазерні радари - це складніше, але не забувайте, що таких приладів існує дуже мало, оскільки вони досить дорогі. Вони набагато менше поширені, ніж радари діапазонів К та Ка навіть у США. Тоді що вже казати про Україну? Лазерні радари можна використовувати лише у закріпленому положенні на тринозі. З рук його застосовувати не можна. Для гарантованого захисту від лазерних гармат Вам знадобиться шифтер. Звичайно, прилад недешевий, але надійний і ефективний.
Якщо Ви шукаєте не дуже дорогий пристрій, рекомендуємо Cobra, який відрізняється високою чутливістю та добре захищений від перешкод. Якщо Ви готові витратитися на високоякісний антирадар, то детектори Beltronics - те, що потрібно.
Успіхів на дорогах!
Інтернет-магазин автомобільного звуку і мультимедіа: аудіосистеми, магнітоли, акустика, автомобільна електроніка. Широкий вибір продукції. Доставка по Україні без передплати.
Коментарі
Коментарів поки що немає