Выбор камеры заднего вида
Каталог

Вибір камери заднього виду, і на що потрібно звернути увагу при виборі!

28.01.2016

Почнемо з головного, як вибрати камеру заднього виду?
Заняття це, по суті, не складне, просто потрібно правильно розглянути характеристики:

- визначиться, як вона має виглядати.

- вирішити для себе, куди буде показаний сигнал.

- обміркувати яким чином передаватиметься відеосигнал від камери на джерело відтворення .

- розглянути варіанти та вибрати кращу камеру за такими параметрами як: (тип її матриці, чіткість паркувальних ліній, і мінімальне дзеркальне відображення).

Ви запитаєте, чому камеру заднього виду потрібно вибирати саме за цими параметрами, відповідь зберігатиметься нижче:
Почнемо, з конструкції камери.
Ви знаєте, що більшості водіїв важлива зовнішній вигляд свого автомобіля і тому установка камери тягне за собою деякі зміни цього виду.У більшості випадків камера кріпиться на зовнішній частині автомобіля, в області номерного знака, або заднього бампера.

Камери заднього виду виконані в декількох видах кріплень: Розглянемо варіанти, і позитивні і негативні якості. Почнемо зі штатної камери - в більшості випадків вона виглядає як штатне підсвічування номерного знака, але з опуклою камерою, і найголовніше, що вона виконує ті ж функції що і підсвічування.




Позитивні якості: - дуже швидко і легко встановлюється, якщо не придивлятися майже не бачи і при установці не потрібно нічого різати і свердлити!

Негативні якості: - висока вартість такої камери, і такі камери не випускаються під всі моделі автомобілів
   

Тепер розглянемо інформацію про врізна камера заднього виду:
Врізна камера заднього огляду може бути закріплена методом вирізування дірки в бампері або кришці багажника, і закріплена спеціальними гайками або розпірками

Плюси: - так само, майже не помітна.

Мінуса: - на жаль, потрібно свердлити бампер або робити отвір у кришці багажника.Є ще універсальна камера заднього виду:
Ця камера може бути встановлена на будь-яку поверхню автомобіля, а саме: бампер, будь-яка деталь кузова, підсвічування номери, і навіть номерна рамка Кріпитися на двосторонній скотч, що правда це дуже не надійно, або закріплюється на спеціальні шурупи - що рекомендується!

До плюсів віднесемо: - легкість в установці.

До мінусів: - дуже помітна з боку, і при встановленні потрібно прорізати якусь ту частину кузова
Розглянемо ще камеру заднього виду в рамці номерного знака:

Це так само дуже універсальний метод встановити камеру заднього виду, а в цьому випадку можна навіть переднього вигляду, оскільки сама камера розташована в рамці номерного знака, і може повертатися по діагоналі вгору і вниз, що дуже зручно і може бути встановлена майже на будь-яке авто, за винятком місць, де рамку вигинають.


Хороші показники: - вона встановлюється швидше за всіх камер, і максимально не помітна

             Негативні показники: - якщо її помітять, то вона може бути легко вкрадена, а в більшості випадків навіть з номерними знаками.

всього можна сказати, що найбільш розумним вибором для автомобіліста буде придбання та встановлення камер у штатні місця та врізних камер заднього виду, оскільки вони менш помітні і є максимально продуктивними, а якщо розглядати камери заднього виду в рамках номерних знаків та універсальних камер, то їх варто купувати тільки в тих варіантах, коли камери не виробляються для вашої моделі автомобіля, або вам просто нема куди її встановлювати.
     Наступним кроком для нас буде інформація про те, як все ж таки, передається сигнал від камери до пристрою його відтворюючого і самі пристрої відтворення
І так що може відтворювати сигнал:

Це монітор (встановлений на панелі приладів, або вбудований кудись, або монітор який знаходиться в дзеркалі заднього виду)

Навігатор зі спеціальним виходом AV – IN

Головне пристрій, встановлений у авто, але тільки те, що має вільний роз'єм на відеовхід.

Або це дзеркало заднього виду з вбудованим монітором!

 

Способи, за якими передають відеосигнал: їх 2-а

Перший це передача відеосигналу по відеокабелю, який простягають через весь салон і ховають під обшивку, він вважається найправильнішим і якісним.Цей кабель йде в наборі з камерою і складається з 5-ти метрового кабелю з RCA-роз'ємами, які дуже просто підключаються І другий метод це бездротове підключення, яке встановлюється за допомогою радіохвиль, цей метод простий в установці, але він менш продуктивний, має масу перешкод і погану чіткість передачі в деяких випадках, і радіус передачі може бути тільки до 15 м. Так що рекомендовано підключати по відеокабелю.

Тепер розглянемо вимоги до оптики камери заднього виду:

Ці вимоги ми винесли під кінець усіх характеристик, а лише тому, як показала практика, що власники авто більше турбуються за цілісність авто при встановленні і таким якостям як до чого її підключити щоб було менше витрат і те що для протягування кабелю потрібно розбирати обшивку авто Ці характеристики важливіші за саму оптику камери, і іноді зупиняють людину перед покупкою цього приладу. Почнемо з параметрів оптичної системи, основний це: - Кут огляду камери заднього виду.

Від кута огляду залежить так звана ширина охоплення цією камерою всього заднього простору, який здатна бачити камера ззаду. Але якщо ви думаєте що чим ширший кут, тим краще - це не так, тому що чим ширший кут, тим більше спотворення припадає на картинку в моніторі. Найоптимальнішим кутом є від 120 до 170 градусів.
     Який тип матриці для цих камер кращий за CCD або CMOS?
Ці матриці застосовуються в камерах заднього виду, і якщо чесно, то це дві максимально різні технології передачі зображень у так званий цифровий сигнал Якщо говорити про CCD-матриці то вони краще працюють у вечірній час качок і вони трохи краще камер з матрицею CMOS, але як завжди є але!!! Вони мають малу швидкість зчитування, а якщо говорити про CMOS їх плюс це низька ціна, і під час включення заднього ходу камерам допомагає світло задніх ліхтарів, що максимально їх наближає до матриць CCD. Ще не можна обійти увагою роздільна здатність камер заднього виду, чим вище воно, тим чіткішим буде картинка. Для наших камер роздільна здатність не буває більше 0,3 Мега пікселів, що є 628х582 крапки.

У цих камерах відеосигнал проходить подвійне перетворення, а саме: світло, яке потрапляє, проходячи через об'єктив камери, і далі потрапляє на матрицю камери.І відбувається зчитування з цієї матриці, потім картинка згортається в цифровий вигляд і потрапляє на обробку процесором камери, потім знову перетворюється на цифровий сигнал кольоровості PAL або NTSC, і тільки потім потрапляє вже на монітор в салоні автомобіля. виду ще оснащені ІК - підсвічуванням. Що нам про неї відомо?

Це інфрачервоне підсвічування створене лише для покращення картинки з камери у вечірній час доби, ІЧ - світлодіоди це джерела світла, і вони розташовані по периметру камери, і підсвічування в них світить в інфрачервоному такому собі діапазоні, який бачимо нашому оку, і з боку не привертає до себе додаткової уваги. Але з включенням ліхтарів заднього ходу це підсвічування неефективне. паркувальні лінії, які наносяться зверху зображення.Це така собі сітка, яка візуально накладається на зображення поки воно доходить на монітор І допомагає визначити більш точну відстань до будь-якої перешкоди або авто, що позаду стоїть, плюс коригує рівність паркування. Насправді дуже корисна функція, на яку слід звернути увагу при покупці камери заднього виду. 

        Існує ще й дзеркальне відображення камер.

Ця функція може бути, і відключається, але вона служить для підвищеного сприйняття зображення на моніторі, і більше реалістичної передачі картинки, такої як у дзеркалі заднього виду.

Робочі температури камер заднього виду.
Можна сказати, так що будь-яка камера несе в собі правильну роботу в будь-яке час доби та за будь-яких погодних умов.Ви знаєте, що в деяких регіонах перепад температур сягає дуже високих показників. - стійкість.

Камера заднього виду розташована в тих місцях, які не можна назвати менш захищеними від пилу, бруду, вологи, тому у них є ступінь захисту і вона характеризується так званим кодом IPxx, який відноситься до міжнародного стандарту IEC 60529. І доносимо те, що в цьому коді початкова цифра характеризує ступінь захисту від пилу та бруду, а друга від вологи. Чим вище цифри, тим більший захист! Але як показала практика камера заднього виду досить тендітне та вразливе обладнання, так що його не рекомендує сильно мочити та протирати на суху, бо це її зашкодить.

← Подбор подогрева сидений, готовимся к зиме Подбор головного устройства в автомобиль →

Коментарі

Коментарів поки що немає

Написати коментар



captcha