Обзор активного сабвуфера Alpine SWE-815
Каталог

Огляд активного сабвуфера Alpine SWE-815

29.05.2013

Вирішив взяти, оскільки низькочастотної складової мені в машині не вистачало. JBL GTO939 в полиці хоч і давали нормальний мід-бас, але цього було недостатньо. Спочатку думав брати щось у районі 12", але розміри і вага шаббів мене не радували. Підлога багажника мені під валізи потрібні, а зайві 25 кг грають свою роль на динаміці тачки.

Підвернувся варіант прикупити цей < a href="/products/alpine-swe-815">Alpine SWE-815. В інеті знайшов тільки пару відгуків і англомовний огляд. Всі як один твердили, що незважаючи на свою компактність, саб грає дуже добре. ж… Вирішено!Купуємо в khz.com.ua і тестуємо :) Ось від мене, власне, невеликий огляд. " width="680" height="541" style="display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;" />

Прокинувся раніше, все підключив за годину.Опишу свої відчуття (як людину, яка ніколи не захоплювалася автозвуком і не бачить у цьому сенсу, зате зі звуком та музикою тісно пов'язана за професією та життям). З цього відразу кажу, вимоги у мене можуть бути трохи завищеними.

Ергономіка
— Перше що впадає у вічі — це невеликий розмір пакувальної коробки. Сам саб виявився ще меншим. Ну то є він ЗОВСІМ МАЛЕНЬКИЙ! На картинках він здавався більшим. Чесно кажучи, коли я його вперше побачив, мені стало смішно і страшно. Ну не може 8" драйвер у цих нещасних 10-12 літрах видавати щось нижче 50Гц. Він повинен тільки гудіти і бубніти. — Дивиться дуже добре. Красивий гриль, декоративна сітка, вишивка Alpine зверху прикриває частину з конекторами і "бухта" для дротів, яка зверху теж закривається.
На фото видно, що в моїй купешці він займає зовсім небагато місця.Зібрав усе щоб перевірити чи немає обриву сигналу по дорозі до багажника, а то проводка там лежить вже давно Куплю хороші клеми, все запитаю по фен-шую і сховаю дроти.

Комплектація
— Повний комплект проводів для підключення в машині.

1.Конектор, який встромляється в підсилок з одного кінця, а на другому має: силовий кабель з запобіжником на 10А (ІМХО, дуже тонкий, у мене в багажнику від перед. господаря залишився товстінний шнур, скоро відкромсаю цей тонкий і впаяю свій), мінус з клемою, вхід 2 RCA (мама), сигнальний кабель (у мене, знову ж таки, вже був проведений), і 2 шнурки  RCA (тато)-клеми для підключення від задньої акустики.

2.Пульт ДК (провідний), який дозволяє крутити фазу на 180гр, змінювати зріз і регулювати чутливість підсилювання прямо з місця водія

3 Досить зрозумілий мануал зі схемою підключення та АЧХ у різних виконаннях корпусу (про це далі)

Я був здивований, тому що динамік, розроблений для ЗЯ і для ФІ повинні мати діаметрально-протилежні значення добротності… Ну та гаразд.Знизу можна витягнути заглушку з щілинного фазоінвертора при бажанні Особисто мені більше імпонує "Закритий ящик", бо саме в нашому варіанті дає трохи більше суб-басу, та й взагалі я люблю ЗЯ :) На ньому я поки що і зупинився. Щоб трохи згладити горб в АЧХ, зрізав low-pass фільтром (до речі, робив це на голові, бо вона дозволяє) на 80 Гц з порядком 12 Дб\Окт. Відповідно high-pass фільтром зрізав низ на фронті і тилі також на 80 Гц. Різниця в чутливості на 30 Гц і на 60 Гц повинна одержати в районі 7-8 Дб, що дуже навіть не погано (не забуваємо, саб у нас розміром з коробку від електроячайника!) Можна згладити різниця до 5 Дб, обрізавши верх на 70 Гц Але з таким розкладом не справлялися вже мої колонки. І був провал у області 80-120 Гц.

Почав прислухатися. АЧХ з графіками намальована цілком адекватно. Є невеликий бубон на 60 Гц, що досить характерно для маленьких ящиків. АЛЕ! При цьому чути й саб-бас.

← Параллельное и последовательное соединение динамиков Подключение двух сабвуферов →

Коментарі

Написати коментар



captcha